PASTA SA PILETINOM


Pastu bi mogla da jedem svaki dan.  Kada ne znate sta bi za rucak, veceru, dovoljno da otvorite frizider i sta ima , iskombinujete, dodate pastu i gotov rucak.
 Verovatno svi znate neki vas recept ali eto ja cu vam napisati i ovu moju kombinaciju.

Na suvom tiganju sam prvo proprzila slaninicu, seckanu na sitne kockice. Za to vam treba 2-3 min. Izvadite slaninicu, dodati jos malo maslinovog ulja, (slanina je pustila svoju masnocu), ubacite sitno seceno belo meso( ja sam sekla na stapice), i to przite par min, pa vratite slaninicu, dodati so, biber, persun , 2 cena belig luka i 1 kiselu pavlaku( zavisi koliko mesa imate i za koliko ljudi spremate), promesajte  , cisto da se spoji sve.
Za to vreme ste skuvali spagete ( ili bilo koju testeninu).
Procedite testeninu, ubacite u tiganj sa piletinom, dodajte jednu soljicu vode, gde se kuvala testenina, sve lepo pomesajte i servirajte .
Odozgo pospite jos malo persuna, dosta parmezana i poprskajte paslinovim uljem.
Prijatno💋

Primjedbe

Popularni postovi