RIZOTO SA MORSKIM PLODIVIMA



                 Rizoto sa morskim plodovima

Na maslinovom ulju, proprziti beli luk , secen na listice, cili papricicu i persun.
U to dodati morske plodove , sve zajedno dinstati dok ne uvri tecnos. Dodati belo vino, so i biber  i kurkumu i jos par minuta da alkohol ispari. Sipati solju pirinca i sve zajedno dinstati.
U medjuvremenu rastvorite kocku za supu od povrca, sa mlakom vodom. Otprilike pola litara tecnosti.

Cim pirinac ostane bez tecnosti, dolivati po malo supe, sve dok pirinac ne omeksa.
Pri kraju, sipati saku parmezana, lepo promesajte, dodati jos malo persuna i servirajte.
Ja sam ovde dodala avokado, posolila, pobiberila, malo limunovog soka i prelila maslinovim uljem.
    
TORTILJA

 Posto je meni ostao rizoto, iskoristila sam ostatke i napravila tortilju.
Avokado sam izgnjecila viljzskom, dodala pola glavice, sitno secen crni luk.So, biber, cili, limunov sok i malo maslinovog ulja.
Tortilju stavila na prozirnu foliju, premazala avokadom, dodala rizoto, paradajz secen na kolutove, zelenu salatu, posolila i uvila kao palacinku i zamotala folijom kao bombonu. Osalo u frizider da se stegne i ostane za veceru.


E sad, istalo od tortilje😊
Paradajz, zelena salata, namaz od avokada, crni luk, sve to pomesajte, ako imate ubacite i koje zrno nara, posolite, limunov sok i maslinovo ulje i gotova i salata.



Primjedbe

Popularni postovi