TORTA ZA MOJU dusu

Torta za moju dusu

Jedna zdrava, jako ukusna torta, bez brasna, jaja i secera
.Sve sto vam je potrebno jeste dobar blender i nista vise. Nema tonu prljavih sudova.
Potrebno:
1 avokado.
2 banane
3 kasike kakaa
saka lesnika ( mozete i orahe, bademe ili samo pomesajte)
malo indijskog oraha ( i ne morate)
2 kasike kokosovog ulja 
i jis vam treba 
10_ tak urmi.
Moje urme su bile ekstra velike pa sam stavilav7.
Torta nije velika, veoma jaka, tako da mozete 8 -10 parcica iseci.
 E sad ide priprema
Sveze urme, ocistite od kostica, ubacite u blender. zajedno sa lesnicima pa sameljite.
Bice vam potrebno par puta da stanete, otvorite blender i spatulom izmesati jel je smesa jako lepljiva.
U to dodati i 1 kasiku kakaa i kad sevsve lepo poveze, a nije potrebno skroz samleti, izliti smesu u kalup. Pokvasite ruke ili kasiku i tako cete lakse napraviti koru.
Koru ostavite sa strane, dok spremate fil.
Fil:
1 zreo avokado,2 banane  ,2 kasike kakaa i 2 kasike kok9sovog ulja, stavite sve to u blender i izmiksajte.
Ja nisam dodavala secer, jel su banane doviljno slatke, probajte krem, pa aki volite sladje, dodajte secer u prahu, med ili neki drugi zasladjivac.
Krem sipajte preko kore i u frizider da se stegne.
Nece se stegnuti skroz ali dovoljno da fil ne curi.
Odozgo posuti kakaom.


Primjedbe

Popularni postovi